2 Aralık 2013 Pazartesi

İLK ŞARKILAR - FAZIL SAY





Ünlü besteci ve piyanist Fazıl Say'ın yirmi yıl önce bestelediği,  ünlü şairlerin şiirlerini bir araya getirdiği muhteşem bir albüm.









Nazım Hikmet'ten " memleketim ", Can Yücel'den " sardunyaya ağıt ", Orhan Veli'den "efkarlanırım " ve İstanbul'u dinliyorum ", Cemal Süreya'dan " dört mevsim " albümün en iyileri.








Şarkıları söyleyen Serenad Bağcan. Bir Fazıl Say konserinde solist gelmeyince onun yerine geçiyor ve bir daha da bırakmıyor. İnanılmaz bir ses. Zaten bütün sülalesi yetenekli bu konuda. Biz en çok yeğeni Selda Bağcan'ı tanıyoruz.







Hangi tür müzikten hoşlanırsanız hoşlanın bu albümü edinin mutlaka. Hatta Hıncal Uluç'un dediği gibi üç tane alın. Biri evinizde dursun, diğeri iş yerinizde, üçüncüsü de arabanızda. :))







Bu belki abartı tabii ama alın bir tane dinlemeye doyamayacaksınız. Ve Fazıl Say'ı bu ülke devamlı yargılıyor gereksiz suçlamalarla. Ne kadar vatanını, milletini seven biri ki hala bu memlekette yaşıyor. Başkası olsa çeker gider kendini bağrına basacak bir ülkeye paşa gibi yaşar. Bakın internetten konser programına kısa sürede dünyanın birçok yerinde konseri var ve hiçbirinde bilet yok.

4 yorum:

  1. Haber verdigin icin cok tesekkurler..umarim heryerde satiliyordur Tr.de. Ablama msg attim hemen alip postalasinlar diye, okur okumaz paylasimini:)) sevecegimden eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük marketlerin hepsinde var. Ben d&r dan aldım. Sevilmeyecek gibi değilçok güzel bir albüm yapmışlar. Teşekkür ederim yorumuna.

      Sil
  2. ya fazıl say bi tane deha yaaaa.
    bunu duymadım.
    heyecanlandım bak.
    bi de o zaman konserine gitmeli bunun.
    :)

    YanıtlaSil